ДО ПИТАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ: ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ВИКЛАДАЧА Й СТУДЕНТА

Автор(и)

  • І. Г. Крупновицька Івано-Франківський національний медичний університет
  • Р. В. Сабадош Івано-Франківський національний медичний університет
  • М. Ю. Крупновицька-Сабадош Івано-Франківський національний медичний університет
  • О. І. Данилюк Івано-Франківський національний медичний університет

Ключові слова:

організація вищої освіти, лікарі, викладачі, студенти.

Анотація

Реформи вищої школи та охорони здоров'я створюють потребу в суспільстві у високоосвічених фахівцях, що, у свою чергу, підвищує вимоги до викладацького складу. У статті представлено значення взаємовідносин між викладачами і студентами при викладанні дисциплін медичного профілю та їх вплив на формування особистості студента, на підготовку професіоналів високої якості, що надзвичайно значимо в умовах реформування охорони здоров'я й вищої освіти в Україні. З перших кроків підготовки майбутніх медичних працівників у процесі сучасного навчання студентами повинна бути засвоєна культура медичної праці, визначена такими складовими, як професійна (медична) діяльність, спілкування з пацієнтом і особистістю лікаря. Усе це забезпечує викладач, навчаючи як професійному ремеслу, так і вмінню розмовляти й поводитися з пацієнтами, формуючи зі студента особу лікаря (особистість). Основною особою в педагогічному процесі є компетентний і досвідчений викладач. Він повинен не просто давати знання й уміння свого вузького фаху, але й володіти знаннями психології, методами психологічного впливу на студента. У статті підкреслено значення технічного забезпечення студентів для викладацької діяльності та вплив студентів на розвиток педагогічної культури і майстерності професорсько-викладацького складу. Як студенту, так і викладачу допомагають сучасні технології, але тільки живе спілкування з наставником допомагає раціонально розподілити час, правильно спланувати процес навчання і засвоєння матеріалу. Педагогічна майстерність у сучасних умовах впровадження нових начальних технологій вимагає динамічного та якісного росту викладача, нестандартних підходів до викладання, удосконалення методичного забезпечення педагогічного процесу.

Посилання

1. Закон України «Про вищу освіту» № 1556-УІІ від 01.07.2014р. із змі-нами від 01.01.2018 р.
2. Дмитрук О. М. Новітні технології як запорука підвищення якості ви-вчення модуля «Абдомінальна хірургія» / О. М. Дмитрук // Компетент-нісний підхід у підготовці сучасного фахівця: збірник тез науково-методичної конференції з міжнародною участю. – Івано-Франківськ, 2017. – С. 27–29.
3. Жураківська О. Я. Нетрадиційні форми лекцій, як засіб підвищення ефективності навчання студентів у вищих медичних закладах // Вісник проблем біології і медицини. – 2015. – Вип. 2, Т.1 (118). – С. 88–90.
4. Матейко Г. Б. Використання моделі «віртуального пацієнта» при ви-кладанні дисципліни дитячі інфекційні хвороби / Г. Б. Матейко, М. В. Прокоф'єв // Компетентнісний підхід у підготовці сучасного фа-хівця: збірник тез науково-методичної конференції з міжнародною участю. – Івано-Франківськ, 2017. – С. 47–49.
5. Стефурак В. П. Роль педагогічної майстерності та психологічної дія-льності викладача у формуванні особистості спеціаліста медико-біологічного профілю / В. П. Стефурак, Т. В. Микитин // Компетентні-сний підхід у підготовці сучасного фахівця: збірник тез науково-методичної конференції з міжнародною участю. – Івано-Франківськ, 2017. – С. 257–258.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-28

Як цитувати

Крупновицька, І. Г., Сабадош, Р. В., Крупновицька-Сабадош, М. Ю., & Данилюк, О. І. (2019). ДО ПИТАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ: ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ВИКЛАДАЧА Й СТУДЕНТА. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Пульс, (7-8(51-52), 90–95. вилучено із https://www.pvntsh.nung.edu.ua/index.php/pulse/article/view/420

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНА МЕДИЦИНА

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають