ХУДОЖНЬО-СЛОВЕСНА ТВОРЧІСТЬ УЧНІВ: ДІАЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ
Ключові слова:
літературно-творчий процес, психологічні потреби, внутрішній діалог, самопізнання, самосвідомість.Анотація
Стаття присвячена психологічним аспектам діалогічного контексту художньо-словесного самовираження учнів, що актуалізує в них здатність до самопізнання.
Посилання
1. Бахтин М. М. Автор и герой в эстетической деятельности // Бахтин М. М. Эстетика словесного творчества / Сост. С. Г. Бочаров.– 2-е изд.– М.: Искусство, 1986.– С. 9-191.
2. Фрейд З. Толкование сновидений: Пер. с нем. – 2-е изд. – К.: Здоров’я, Сталкер, 1998. – 496 с.
3. Кереньи К., Юнг К. Введение в сущность мифологии // Юнг К. Г. Душа и миф: шесть архетипов: Пер. с англ. – М.-К.: ЗАО “Совершенство” – “Port -Royal”, 1997. – С.11-210.
4. Фрейд З. Художник и фантазирование: Пер. с нем. / Под ред. Р. Ф. До¬дельцова, К. М. Долгова. – М.: Республика, 1995. – 400 с.
5. Юрченко З. Ігрові методики розвитку художньо-словесних здібнос-тей в учнів 5-11 класів // Практична психологія і соціальна робота.– 2000.– №2. – С.9-12.
6. Юрченко З.В. Літературні здібності учнів: психологічні резерви роз-витку. Методичні рекомендації. – Івано-Франківськ: ІФОІППО, 2003.– 56с.
2. Фрейд З. Толкование сновидений: Пер. с нем. – 2-е изд. – К.: Здоров’я, Сталкер, 1998. – 496 с.
3. Кереньи К., Юнг К. Введение в сущность мифологии // Юнг К. Г. Душа и миф: шесть архетипов: Пер. с англ. – М.-К.: ЗАО “Совершенство” – “Port -Royal”, 1997. – С.11-210.
4. Фрейд З. Художник и фантазирование: Пер. с нем. / Под ред. Р. Ф. До¬дельцова, К. М. Долгова. – М.: Республика, 1995. – 400 с.
5. Юрченко З. Ігрові методики розвитку художньо-словесних здібнос-тей в учнів 5-11 класів // Практична психологія і соціальна робота.– 2000.– №2. – С.9-12.
6. Юрченко З.В. Літературні здібності учнів: психологічні резерви роз-витку. Методичні рекомендації. – Івано-Франківськ: ІФОІППО, 2003.– 56с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Юрченко, З. В. (2019). ХУДОЖНЬО-СЛОВЕСНА ТВОРЧІСТЬ УЧНІВ: ДІАЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ. ПРИКАРПАТСЬКИЙ ВІСНИК НТШ Думка, (3(7), 118–128. вилучено із https://www.pvntsh.nung.edu.ua/index.php/idea/article/view/747
Номер
Розділ
ПСИХОЛОГІЯ